WIN EURASIA Genel Müdür Yardımcısı Belkıs Ertaşkın;

“Markaküpü’nden uzun zamandır WIN EURASIA fuarımız ile ilgili stratejik danışmanlık hizmeti alıyoruz. Çalışmalarımız başarılı ve ölçülebilir geri dönüşler sağlıyor. Endüstriyi iyi bilen bir ekiple uyum içinde çalışmalarımızı sürdürdüğümüz için mutluyuz.”

 

BM Makina Genel Müdürü Kenan Bebek;

“Konumuz teknik olduğu için her ajansla aynı dili konuşmanız mümkün olmuyor. Bu güne kadar Markaküpü ile birlikte çok başarılı işler yaptık. Uzmanlığına çok güvendiğimiz bir ekiple uzun süredir çalışıyoruz.”

 

ENDAŞ Satış Direktörü Agah Tokat;

“Pazarlama açısından yenilenme olarak tanımlıyorum Markaküpü ile çalıştığımız bu dönemi; web sitemizi yeniledik, Markaküpü bizim için düzenli olarak içerikler üretiyor ve yayınlıyor, endüstride basılı ve dijital platformlarda hikayelerimizle yer alabiliyoruz böylece. Bu faaliyetler ile sürekli göz önünde olmaktan kaynaklı marka bilinirliği oluşurken hedef pazarda talep de yaratılıyor."

 

BIBUS Türkiye Satış Yöneticisi Adem Akı;

“Pazarlamayı kendi bünyemizde tek pazarlama uzmanı ile yönetmek yerine alanında uzman bir ekibe sahip Markaküpü’nden hizmet alıyoruz. Ajansın farklı bakış açılarından yararlandığımız ve sahip oldukları network nedeniyle bizim için doğru ve sürdürülebilir bir süreç olarak değerlendiriyorum çalışmalarımızı.”

 

NOVEXX Türkiye Bölge Sorumlusu Ali Rıza Kayalı;

“50 yıldır Türkiye pazarında farklı bir marka ile faaliyetlerini sürdüren firmamızn yeni markası NOVEXX SOLUTIONS ’ın yapılanması sürecinde Markaküpü ile çalışmaya başladık. Ajansımızla iyi bir sinerji yakaladık, çalışmalarımızın devamında marka bilinirliğimizin daha da artacağına inanıyorum.”

 

VİNÇSAN Satış ve Pazarlama Direktörü M.Hakan Tekel;

“Pazarlama denilince aklımıza gelen reklam verme, fuarlara katılma gibi aktivitelerin dışında daha sistemli olabileceğimiz, raporlar alabileceğimiz bir çalışmaya ihtiyacımız vardı. Markaküpü bunun için doğru partner.”

 

Bilko (Satel) Elektronik ve Haberleşme Mühendisi Barış Er;

“Hem görsel, hem içerik hem de yayına alınması açısından tek noktadan hizmet almak, pazarlama faaliyetlerimizi sistemli bir hale getirdi. Markaküpü ile birlikte, belli sektörlere odaklanarak, sistemli bir pazarlama faaliyeti yürütebiliyoruz.”

 

Satürn Makina Genel Müdürü Can Tunçsan;

“Bana, 'Markaküpü PR Ajansından aldığın hizmetten memnun musun? Ne düşünüyorsan olduğu gibi yaz' dediler. Birkaç kez yazdım ama içime sinmedi, sildim. Sanırım şu kadarını yazsam yeterli olur; ben sadece üretime odaklanıyorum, Markaküpü’nün pazarlama faaliyetleri ile Türkiye’nin her yerine akrobat kol satıyorum.”

 

Referanslarımız: